آیینه جام

آیینه جام

هدف از ایجاد این سایت ارائه عکاسیهای خودم وکمک گرفتن از دوستان خوب برای یاری رساندن من برای بهتر شدن این سایت و عکسها .با تشکر میرزاجانی

آخرین مطالب

طیب عیش

شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۵۳ ق.ظ

تو را نادیدن ما غم نباشد                       که در خیلت به از ما کم نباشد

من از دست تو در عالم نهم روی              ولیکن چون تو در عالم نباشد

عجب گر در چمن برپای خیزی                 که سرو راست پیشت خم نباشد

مبادا در جهان دلتنگ رویی                  که رویت بیند و خرم نباشد

من اول روز دانستم که این عهد                 که با من بسته ای محکم نباشد

ندانستم که هرگز سازگاری                 پری را با بنی آدم نباشد

مکن یارا دلم مجروح مگذار                   که هیچم در جهان مرهم نباشد

بیا تا جان شیرین در تو ریزم                  که بخل و دوستی با هم نباشد

نخواهم بی تو یک دم زندگانی                 که طیب عیش بی همدم نباشد

نظر گویند سعدی با که داری                  که غم با یار گفتن غم نباشد

حدیث دوست با دشمن نگویم               که هرگز مدعی محرم نباشد


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۸
میرزاجانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی